Tjihuksi Akademiet

Tjihuksi Akademiet er en RPG-side der foreår på kampskolen i Tibet.

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Sarika Cimba

Go down 
ForfatterBesked
Sarika

Antal indlæg : 32

IndlægEmne: Sarika Cimba   Fre jul 25, 2008 2:31 am

Navn: Sarika Cimba

Kaldes: Sari

Alder: 15 år

Køn: Kvinde

Personlighed: Hun er venlig og rar mod andre folk. Hun er sig selv, og kan godt lide at opholde sig i det fri, og gerne højt oppe. Hun er også meget rolig, og god til at koncentrere sig. Hun kan ikke lide at gøre andre fortræd, men er i stand til at forsvare sig. Hun er sympatisk og intellegent.

Baggrund: Hendes mor døde ved fødslen, og i sorg gav hendes far hende til et munkekloster der lå i bjergene. Klosteret blev hendes hjem, og munkene blev hendes familie. Hun elskede dem og de elskede hende, men de vidste ikke rigtig hvad de skulle stille op med hende. Så i de første syv år levede hun sorgløst, og tilbragte tit tiden ude i det fri hvor hun klatrede i bjergene og svømmede i floderne og løb frit på den åbne højslette. Men munkene besluttede at oplære hende, og hun begyndte at dyrke meditation og kamp, og lærte også forskellige helbredende ting som akupunktur og om forskellige urter, og hun blev stærkere i krop og sjæl. Dog blev hun ved med at elske naturen. En dag da hun klatrede op ad en meget stejl bjergside gled hun og var ved at falde, da hun pludselig forvandlede sig til en isfugl. Hun vidste ikke hvordan hun skulle forvandle sig tilbage, så hun fløj hjem til sit kloster, hvor de hjalp hende. Munkene var ikke sikre på hvad de nu skulle gøre, men blev ved med at oplære hende som før. Men så hørte de om Tjihuksi, og selv om Sarika var ked af at skulle forlade dem, vidste hun at det var det rigtige at gøre, og rejste til akademiet.

Udseende: Hun ser ung ud af sin alder. Hun har langt, glat, sort hår og mørkeblå øjne. Hun går som regel i kimono, kort eller lang.

Forvandlingsdyr: En isfugl

Dyr: To biædere, som hun kan kommunikere med i sin fugleform. og til dels i menneskeform, noget hun har øvet sig på. De er ikke i bur, men flyver frit, og derfor er de ikke altid i nærheden, men de kommer altid tilbage til hende.

Ejendele: Meditationskugler (http://tn3-2.deviantart.com/fs7/300W/i/2005/265/c/4/A_Series_of_Meditation__3_by_OtioseCipher.jpg) som hun fik af munkene før hun forlod dem, og nogle akupunkturnåle

Styrker:
- Rolig
- Mentalt stærk
- God til ubevæbnet kamp
- God til at koncentrere sig
- Meget smidig
- Ved en masse om den menneskelige krop, både om hvordan man hjælper den og hvordan man svækker den
- God til at færdes i naturen

Svagheder:
- Ikke særlig god til kamp med våben
- Lidt genert
- Bange for krybdyr, og især slanger
- Vil altid tøve i kamp, fordi hun ikke vil gøre ondt på sin modstander
- Ikke den stærkeste fysisk
- Meget bange for katte

Andet: Hun mediterer normalt en til tre timer om dagen
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Fimpe