Tjihuksi Akademiet

Tjihuksi Akademiet er en RPG-side der foreår på kampskolen i Tibet.

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Will... den store stygge mobber!

Go down 
ForfatterBesked
Will

Antal indlæg : 14

IndlægEmne: Will... den store stygge mobber!   Tirs aug 12, 2008 7:40 pm

Navn: William Bruton

Kaldes: Will

Alder: 17

Køn: mand

Personlighed: Ond. Intet mindre. Led og møg generende, provokerende på alle måder. Han forstår dog at snyde og lyve og fedte sig ind på alle leder og kanter. Han er alt andet end ikke rar, og alt for stærk. Han elsker at banke nogen der er mindre end ham selv, han elsker at mobbe og drille og slå og sparke. Han laver aldrig sine ting, men får andre til at gøre det, så han skaffer sig altid topkarakter. Han tilgiver aldrig og elsker at pine og plage. Det er bare så meget hans hobby. Han holder KUN af Ginger, der er hans kusine. Han er bare ond, men kan spille alt andet. Han kan lade som om, kan virkelig spille sine roller perfekt og fuldt ud, mens han udtænker sine nedrige planer om hævn og blod. Han afslutter altid en plan med en ond latter.

Baggrund: Han har fra han var helt lille har han boet hos sin tante. Hans kusine Ginger kom der også lige efter sin fødsel. Sammen udviklede de et uovertruffet team, der skræmte alle langt væk, så hurtigt som muligt. Og da var han kun fem seks år. Da Will blev ti blev de sendt på kostskole, det var ikke nogen succes. Der gik ikke ret længe (han nåede at fylde tolv) før de blev sendt hjem. Mosteren fandt en kampskole til Will og et kloster til Ginger, men det holdt heller ikke. For ganske nyligt stak Ginger af og Will havde da flakket rundt i næsten et år med diverse småjobs. Han fik dem til Tjihuksi, og løj dem til en plads som søskende, der var blevet forladt, han brugte især undskyldningen at han ikke kunne forsørge Ginger.

Udseende: ildrødt hår, en masse fregner og grønne øjne. Han er høj og meget bredskuldret med en masse bumser, men han ser faktisk meget sød ud. Hans smil er blændende hvidt og strålende og smiger fra hans mund plejer at være sukkersød.

Forvandlingsdyr: en mankeulv (klik for info)

Dyr: havde en guldfisk. Den er død i bunden af hans akvarium, men han har en lille sød hest, der hedder Dingo. (og den er ALT andet end sød i kamp.)

Ejendele: masse våben og noget tøj.

Styrker:
Han er stærk og fantastisk med alle våben.
Han har et indbygget gen med brug af alle materialer i kamp.
Han slår som en damptromle.
Han sparker som en damptromle.
Han ved altid underbevidst hvor Ginger er.

Svagheder:
Han er hæmningsløs
Han kan stort set ikke tilgive.
Han er dum nok til af og til at gå løs på overmagten.
Han undervurderer tit fjender.

Andet: flygt fra den store stygge mobber! Muahahaha undermålere!
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Fimpe
Admin

Antal indlæg : 62

IndlægEmne: Re: Will... den store stygge mobber!   Tirs aug 12, 2008 7:47 pm

Godkendt oki xD

på kald op knappen igen

Jeg hører kun en svag dudden
ingen svare på mit kald
Jeg gemmer mig bag hætte kutten
og siger at de skal