Tjihuksi Akademiet

Tjihuksi Akademiet er en RPG-side der foreår på kampskolen i Tibet.

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Lin Xiang Etsuko Kiyoko Ai

Go down 
ForfatterBesked
Lin

Antal indlæg : 18

IndlægEmne: Lin Xiang Etsuko Kiyoko Ai   Ons aug 20, 2008 8:18 am

Navn: Lin Xiang Etsuko Kiyoko Ai

Kaldes: Lin (betydning = Skov, fin jade eller ædelsten, Kinesisk)

Alder: 15 år

Køn: Kvinde

Personlighed: Lin er meget indelukket og forsigtig, og stoler næsten ikke på nogen. Hun viser sjældent sine følelser. Har man hendes loyalitet, skal man ikke regne med at blive forrådt. Lin kan godt lide at være ude om natten, og sover derfor kun et par timer hve nat, men er alligevel frisk om dagen.

Baggrund: Lin er vokset op i en stor familie. Hun boede med sin mor, far, bedsteforældre (på faderen side), og 5 brødre. Hun er vokset op som den yngste, og blev derfor tit drillet, på grund af at hun blev forklet mere end dem. Også fordi hun var en pige. Hun blev også forkælet og gjordt meget ved fordi, at hun (ligesom sin bedstemor) kan forvandle sig til en kat. Det forklarer de spidse ører.
Hendes forældre begyndte derfor meget tidligt at snakke om at hun skulle på Tjihuksi Akademiet. Selvom min. aldersgrænsen var 13 år, gik der alligevel 2 år til før hendes forældre ville lade hende tage afsted.

Udseende: Lin har langt rødt hår, der går hende lige under brystet. I hendes hår sidder en masse forskelligfarvede fjer, bundet fast i perlekæder. Hun har ligeledes en hvid kattemaske, som fordet meste sidder på siden af hendes hoved. Hun har spidse ører, og lyseblå øjne med smalle pupiller (katteøjne). Hun går for det meste i en grøn kjole med et blåt bånd bundet rundt om maven. Ligeledes har hun et smalt grønt silkebånd, bundet om, lige under brystet. Hun har flere diverse snoerer bundet omkring maven. Hun har et rødt bånd om armen, og en rød perlekæde om håndleddet. Hun har altid et stort grønt sjal med sig, ligeemeget hvor hun går.

Forvandlingsdyr: En snehvid kat, men er ikke så trænet endnu. Kun i få tilfælde går det ikke galt.

Dyr:
1)
Navn: Chen (betydning= morgen, Kinesisk)
Alder: 2 år
Køn: Hun
Personlighed: Chen er meget selskabelig. Hun vuderer fremmede ved at se om de vil kæle med hende. Hun følger Lin overalt

2)
Navn: Hai (betydning = Havet, Kinesisk)
Alder: 3 år
Køn: Han
Personlighed: Hai er på en måde Lin's beskytter. Han holder øje med omgivelserne, og ville dø for at beskytte hende. Han sidder for det meste på Lin's skulder, eller tager et overblik fra foroven.
Race: Rød høg (er det okay XD)

Ejendele: Det tøj hun går og står i, lidt penge, Chen og Hai, kattemasken...

Styrker:
- Kan klatre som en kat XD
- Kan se som en kat XD
- Kan høre som en kat XD
- Kan lugte som en kat XD
- Kan slås med de bare næver (kattemåden XD)
- Er meget fleksibel

Svagheder:
- At snakke om følelser
- At gøre hvad der bliver sagt
- At omgås hunde
- At sove
- Er bange for vand i store mængder (tager derfor altid brusebad, på meget svag styrke XD)

Andet: Jeg er Artemis/Cabosa på Warland og Éanna på Renewalis
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Fimpe
Admin

Antal indlæg : 62

IndlægEmne: Re: Lin Xiang Etsuko Kiyoko Ai   Tors aug 21, 2008 1:50 pm

jep jep du er godkendt ;D

på kald op knappen igen

Jeg hører kun en svag dudden
ingen svare på mit kald
Jeg gemmer mig bag hætte kutten