Tjihuksi Akademiet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tjihuksi Akademiet

Tjihuksi Akademiet er en RPG-side der foreår på kampskolen i Tibet.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 lektie nr 1

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
gaaru




Antal indlæg : 10
Tilmeldt : 30/07/08

lektie nr 1 Empty
IndlægEmne: lektie nr 1   lektie nr 1 Icon_minitimeSøn Aug 10, 2008 4:16 pm

Gaaru kom gående efter at alle eleverne havde sat sig ned. Han så på dem og sagde til dem med et roligt stemmeleje og tone "jeg er Gaaru og mit efternavn er Kuran, jeg vil ikke kaldes andet end hr Gaaru eller hr Kuran. Ikke hr G. Eller andre af jeres ungers påfund. Jeg er jeres lærer i forvandling til jer som ikke ved det" Der var nogle unger som snakkede om at han skulle have en bille som dyr eller en ugle. Gaaru så bare på dem og sagde "jeg er hverken en ugle eller en bille, jeg er en sort panter" sgadeh an mens han forvandlede sig. Han forvandlede sig så tilbage, mens de unger forstummede med deres snak. De havde troet at han ikke havde hørt dem. Han så så på dem igen og sagde så roligt " Nu til jeres lektie. I skal skrive om hvorfor og hvordan jeres indre dyr er. I skal beskrive hvorofor jeres indre dr er sådan og hvorfor i bliver til det dyr i nu gør, når i forvandler jer og symbolikken i det. i skal også beskrive hvordan i forvandler jer. Hvis der er nogen af jer som har flerer indre dyr, skal i også beskrive dem, og det skal samlet værer på mindst 7 linjer"
Tilbage til toppen Go down
Chris19




Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 10/08/08

lektie nr 1 Empty
IndlægEmne: Sv: lektie nr 1   lektie nr 1 Icon_minitimeSøn Aug 10, 2008 6:07 pm

"15 linier??? Det er jo urimelig mange" sagde Chris chokeret, "så gider jeg ikke lave lektier!"
Tilbage til toppen Go down
Fimpe
Admin
Fimpe


Antal indlæg : 62
Tilmeldt : 09/07/08

lektie nr 1 Empty
IndlægEmne: Sv: lektie nr 1   lektie nr 1 Icon_minitimeSøn Aug 10, 2008 10:44 pm

((he sorry men retter det lige til 7 hvis det er oki? og lukker lige emnet))
Tilbage til toppen Go down
https://tjihuksi.danskforum.net
Sponsoreret inhold





lektie nr 1 Empty
IndlægEmne: Sv: lektie nr 1   lektie nr 1 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lektie nr 1
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lektie nummer 1...
» Lektie nummer 2.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Tjihuksi Akademiet :: Lektier :: Forvandlingsdyr-
Gå til: