Tjihuksi Akademiet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tjihuksi Akademiet

Tjihuksi Akademiet er en RPG-side der foreår på kampskolen i Tibet.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Raven Nero

Go down 
ForfatterBesked
Raven

Raven


Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 23/12/08
Alder : 29

Raven Nero Empty
IndlægEmne: Raven Nero   Raven Nero Icon_minitimeOns Dec 24, 2008 2:39 am

Raven Nero Vpykwm

Navn: Raven Nero (Ravn Sort / Sort Ravn. Engelsk + Italiensk)

Kaldes: Ravn, Nero, mm.

Alder: 15 år

Køn: Kvinde

Personlighed: Raven er tålmodig, kreaktiv, sød og venlig. Hun er åben over for nye mennesker og en smule følsom. Hun lærer hurtigt af sine fejl, og har som regel "begge ben på jorden". Når hun først har lært nogle mennesker rigtig godt at kende, knytter hun sig til dem. Hun er pålidelig og til at stole på. ,, Intilligent, kløgtig og lidt stædig", som hendes far altid sagde.

Baggrund: Hun havde en barndom som de fleste andre; en mor og en far, et nydeligt hus, en stor have, almindelige venner, en stor familie... Men alt det gik på gulvet, da hun, kun nogle få måneder efter sin 13 års fødselsdag, flyttede til Tibet.
Hendes forældre var fra hver deres kultur og land; hendes mor fra en stolt engelsk familie, og hendes far fra en italiensk, mere afslappet flok. De havde boet i England med den samme 'normale hverdag', de sidste 13 år, indtil farens job blev rykket til Tibet; hendes verden var ved at bryde sammen. De forlod alt: venner, hus, de lokale områder/de velkendte steder. Hendes liv.
Der gik to år, før alting gik galt, og hendes mareridt begyndte. Hun huskede det endnu tydeligt;
De sad i stuen. Mor havde tændt starinlys, som hun kun gjorde ved særlige lejligheder. Far var blevet forfremmet, og selvfølgelig skulle det fejres. Mor var netop ved at skænke ham et glas vin, ønske ham tillykke, da der lød et lettere brag fra hoveddøren. Vi stivnede alle med ét. Jeg kan huske lugten endnu; lugten af den ældre, røde læderstol jeg sad plantet i.
Vi hørte mandestemmer fra køkkenet, skuffer der blev revet ud og glas der blev smadret. Mor sendte mig hurtigt blikket "Ind i soveværelset!". Blindt og uden omtanke, skyndte jeg mig ind ved siden af. Jeg stod ved det åbne vindue, klar til at springe, hvis det skulle blive nødvendigt. Der var maks 2 meter ned derfra.
Mit hjerte hamrede som et damplokomotiv, da jeg hørte en råben fra stuen.
Mændenes stemmer er det, der plager mig allermest i mine mareridt.
,, Tag værdigenstandende!" lød en brummen fra en mand, der sandsynligvis var deres leder. En anden mands stemme lød lidt efter. Han lød for ung til at være ældre end de 20. ,, Tror du det kan være deres datter?"
Jeg sank en klump. De måtte have fundet billedet, der stod lige så fint inde i stuen, ved siden af den brændende kamin.
,, Undersøg huset!" lød lederens stemme.
Der blev taget i dørtaget til soveværelset, trykket ned og... det sidste jeg husker er, at jeg vågnede op i en busk i haven. Jeg aner ikke hvordan jeg kom derud, men det havde helt bestemt noget med min første forvandling at gøre. Mine forældre blev fundet døde, skudt. Jeg var for rædselslagen til at blive, nok mest af alt bange for at mændene skulle finde mig og gøre den samme forbrydelse mod mig. Jeg tilgav aldrig mig selv for at have gemt mig. Reddet mig selv, i stedet for at have beskyttet min familie.


Udseende: (Se billede) Kulsort, langt hår (lige under brysthøjde); grå/meget lyseblå øjne; fyldige læber; lys hud; en smule atletisk krop (slank); lidt lange, skarpe og stærke negle.

Raven Nero 23msgmf

Forvandlingsdyr: Et dyr, som er kulsort og blankt som den mørkeste nat og med øjne som to små funklende stjerner. En ravn.

Raven Nero Rm8m11

Dyr: En sort kat; Neko.

Ejendele: Noget tøj + de sko hun går i, sin mors kam, sin fars sølvring [- hvor der er indgraveret nogle tegn, hun endnu ikke har lært at læse, da det er på et sprog hun endnu ikke kender til], Neko

Styrker:
- Har er skarpt syn, ser bl.a. godt i mørke
- Hører bedre end de fleste
- Har blødere hud og hår end normalt (uden brug af cremer/shampoo osv d: )
- Udenholden, smidig og gode reflekser. (Kæmper til det sidste)

Svagheder:
- Spiser ikke så meget (Hvis det da er en svaghed ?)
- Knap så god til at svømme

Andet: Hun fandt den hjemløse kat noget tid efter "ulykken" med sine forældre, og har passet den siden. Det er hendes næreste ven, og var, inden hun kom til skolen, den eneste der kendte til hendes forvandlingsevne. (Det er en nyttig ting at have en kat med sig som fugl, hvis den da er på ens side.)
Tilbage til toppen Go down
http://www.mirror-07.dk
Raven

Raven


Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 23/12/08
Alder : 29

Raven Nero Empty
IndlægEmne: Sv: Raven Nero   Raven Nero Icon_minitimeSøn Jan 04, 2009 2:34 pm

Hvornår bliver jeg accepteret? :S (Hvis jeg da gør...?)
Tilbage til toppen Go down
http://www.mirror-07.dk
Raven

Raven


Antal indlæg : 5
Tilmeldt : 23/12/08
Alder : 29

Raven Nero Empty
IndlægEmne: Sv: Raven Nero   Raven Nero Icon_minitimeOns Jan 21, 2009 10:01 pm

GLEM DET! Accepteringen om en ny karakter, et nyt medlem, har fejlet. Jeg har ventet i 1 hel MÅNED på at blive accepteret, og da jeg kan se at kun 3 af brugerne har været på siden d. 11/12, tror jeg egentlig ikke at jeg har lysten til at være medlem mere. Jeg mener, hvem vil være medlem på en side, som ALDRIG bliver opdateret? En side hvor webberen aldrig er på? Ikke jeg. Så jeg beklager, men jeg trækker min "bestilling" tilbage og sletter mig selv som medlem på siden. Skuffet! Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
http://www.mirror-07.dk
Sponsoreret inhold





Raven Nero Empty
IndlægEmne: Sv: Raven Nero   Raven Nero Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Raven Nero
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Tjihuksi Akademiet :: Tjihuksi :: Karakter-
Gå til: