Tjihuksi Akademiet
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tjihuksi Akademiet

Tjihuksi Akademiet er en RPG-side der foreår på kampskolen i Tibet.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En tur rundt

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Chris19




Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 10/08/08

En tur rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur rundt   En tur rundt - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 14, 2008 7:16 pm

"Nej, men selv hvis man dypper føderne kan den rive en med" fortsatte han bange, han skulle ikke i nærheden af nogen smeltevandssø.
Tilbage til toppen Go down
Ginger




Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 12/08/08

En tur rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur rundt   En tur rundt - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 14, 2008 7:20 pm

"Rolig nu for det meste er der ikke strøm i søer kun i åer" hun smilede forstående til chris "Du have blandet de to ting sammen."
Tilbage til toppen Go down
Chris19




Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 10/08/08

En tur rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur rundt   En tur rundt - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 14, 2008 7:22 pm

"I må gerne bade, jeg har bare ikke lyst" sagde Chris, "jeg er sikker på at jeg har ret, jeg har nemlig læst det i bogen "Søg en sø".
Tilbage til toppen Go down
Will




Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 12/08/08

En tur rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur rundt   En tur rundt - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 14, 2008 7:24 pm

"Men ginger... du glemmer understrømmen..."
han smilede forstående.
"Det er en opdæmmet sø... den er nok 100x 300 meter og vandet kan løbe ud i den ene ende... derfor er der altid stærk strøm... og den er dyb som graven... nogen siger det er et gammelt tempel der er oversvømmet."
Tilbage til toppen Go down
Ginger




Antal indlæg : 6
Tilmeldt : 12/08/08

En tur rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur rundt   En tur rundt - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 14, 2008 9:02 pm

Ginger sendte sn fætter sit nåh-det-er-sådan-vi-lege-blik "Jeg tror også jeg bliver oppe hvvis det er sådan... ellers ville du bare føle dig ensom"
Tilbage til toppen Go down
Chris19




Antal indlæg : 33
Tilmeldt : 10/08/08

En tur rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur rundt   En tur rundt - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 14, 2008 9:39 pm

"Mener du mig? Jeg har det bedst i mit eget selvskab" sagde Chris og prøvede med et lille smil, om det hjalp kunne han ikke afgøre.
Tilbage til toppen Go down
Sarika

Sarika


Antal indlæg : 32
Tilmeldt : 25/07/08

En tur rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur rundt   En tur rundt - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 14, 2008 10:13 pm

"Men hvornår er det muligt at besøge den, så?" spurgte Sari Will.
Tilbage til toppen Go down
Will




Antal indlæg : 14
Tilmeldt : 12/08/08

En tur rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur rundt   En tur rundt - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 23, 2008 11:02 am

"så snart i kan finde derud..."
han smilede og blev pludselig alvorlig.
"Jeg skal til træning. jeg er nødt til at gå..."
han gav Ginger et knus og skyndte sig afsted. han var dødtræt af de høflige børn.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur rundt - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur rundt   En tur rundt - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur rundt
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En lille tur rundt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Tjihuksi Akademiet :: På Tjihuksi :: Skolehaven-
Gå til: